係英國既阿姑返左黎香港啦!所以媽咪今晚唔係屋企食飯, 
咁我同老公唯有出街食飯, 放工之後一齊入左新港城食飯行街.
食飽飽就去睇BB野每次經過都無收獲,但今次終於買到2件戰利品俾囡囡
(係2件衫仔, 唔知妹妹你鐘唔鐘意呢?)

 買完野之後就散散步, 由新港城沿住海濱長廊行返富安足足用左1個鐘
終於行到返屋企,所有食物都消化到七七八八LU! 
 
近日天氣潮潮濕濕對盆栽黎講真係唔錯既天氣, 因為春天到LU.
好多盆栽都努力咁出花, 而係屋企依棵"鼻涕"紫羅蘭亦不例外. 依棵盆栽係我公司既一個同事俾我, 我諗大大話話都陪伴左我至少3年, 每年佢都會開幾次花, 每次見到佢開花都份外覺得有成功感

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 愛比媽 的頭像
    愛比媽

    愛比媽的部落格

    愛比媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()